Ontevredenheid over privacy en wachttijd Gezondheidshuis

zaterdag 23 oktober 2010

Clienten van het Gezondheidshuis in Stadshagen zijn niet geheel tevreden over de privacy aan de balie van de apotheek, de wachttijden bij de huisarts en inspraak op plannen dat het Gezondheidshuis Stadshagen maakt. Dat blijkt uit een onderzoek dat is gedaan door ARGO Rijksuniversiteit Groningen. Het bureau hield het klanttevredenheidsonderzoek “Door cliënten bekeken” om het zorgcentrum te helpen zijn service te verbeteren.

Zwakke punten
Uit het onderzoek blijkt dat men een paar zwakke punten aanwijst bij het gezondheidscentrum, waaronder: Informatie over financiële afhandeling, tijdstippen aansluiten, informatie verstrekken over klachtenregeling, actief met de gezondheid in de wijk zijn en de privacy aan de balie. Met deze punten wil het Gezondheidshuis met de clienten in gesprek om te kijken waar er verbeteringen doorgevoerd kunnen worden.

Sterke punten
Het rapport noemt ook sterke punten van het Gezondheidshuis in Stadshagen. Daaronder vallen respect, zorgvuldig omgaan met persoonlijke gegevens, binnen vijftien minuten geholpen, geen tegenstrijdige informatie en aandacht. Meer informatie over het onderzoek vindt u op de website van het Gezondheidshuis.

Foto: Zwolle.nl

Lees meer over:

| |

Meer nieuws uit Stadshagen:

Magazine maart 2024

StadshagenNieuws Magazine

Uw advertentie hier?

Profiteer van de interessante doelgroep op deze site. Informeer eens naar de mogelijkheden!

Vrijwilligers

Af en toe vrijblijvend en op vrijwillige basis artikelen schrijven of fotoreportages maken voor deze site? Laat het ons weten!

Tips of suggesties?

Nieuwstips, suggesties, foto's en persberichten ontvangen we graag! Stuur het eenvoudig door aan onze redactie!