Wij doen weer mee met Gluren bij de Buren. Dit jaar komt Tourmaline bij ons optreden. Een altfolk band uit Zwolle. Een heerlijke middag muziek, een drankje en hopelijk ook een zonnetje erbij. Kom je luisteren? Er zijn drie optredens.

Wij doen weer mee met Gluren bij de Buren. Dit jaar komt Tourmaline bij ons optreden. Een altfolk band uit Zwolle. Een heerlijke middag muziek, een drankje en hopelijk ook een zonnetje erbij. Kom je luisteren? Er zijn drie optredens.
