Brand in appartement Belvédèrelaan (update)

dinsdag 3 juni 2014
Brand in appartement Belvédèrelaan (update)

In een appartement aan de Belvédèrelaan is dinsdagavond brand uitgebroken. Waarschijnlijk is de brand ontstaan bij een inductiekookplaat. Omdat de brand in een appartementencomplex was en daar veel ouderen wonen, rukte de brandweer met groot materieel uit.

Voorbijgangers hoorden een brandalarm afgaan en zagen rook uit het appartement komen. Daarop gingen ze via het balkon de woning in om te kijken wat er aan de hand was. Toen bleek dat er brand in de keuken was, hebben ze de brandweer gebeld en met de bewoner het appartement verlaten.

De bewoner van het appartement is onderzocht, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

 

Reageer op dit artikel

reacties

Lees meer over:

Meer nieuws uit Stadshagen:

Magazine september 2017

StadshagenNieuws Magazine

Uw advertentie hier?

Profiteer van de interessante doelgroep op deze site. Informeer eens naar de mogelijkheden!

Vrijwilligers

Af en toe vrijblijvend en op vrijwillige basis artikelen schrijven of fotoreportages maken voor deze site? Laat het ons weten!

Tips of suggesties?

Nieuwstips, suggesties, foto's en persberichten ontvangen we graag! Stuur het eenvoudig door aan onze redactie!